Har abstinens, vill träna..

Var och kollade på min träning idag, och fan vad jag vill träna! Någon som har haft körtelfeber och vet varför det är farligt att träna? Är det farligt att anstränga sig eller är det bara farligt ifall man skulle få en smäll i magen?

Har inte hänt så mycket idag, kollar runt på internet och försöker få lite idéer till julklappar, har ingen fantasi när det gäller sånt.. Men en bra julklapp har jag nog kommit på! Någon som har något bra förslag på vad man ska köpa till mamma, pappa och pojkvän? Är ju så jävla svårt, för vill ju ge bort någonting bra också. Synd att man inte har så känd blogg, då hade man i alla fall fått några kommentarer och bra tips, haha ;-)


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Moa

jag vet inte heller! PAniiiiik

2010-12-09 @ 14:19:07
URL: http://blogg.dalademokraten.se/moasblogg

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback