julbord

Har varit på julbord ikväll med fotbollslaget, riktigt god mat var det i alla fall! Men man känner sig faktiskt lite liten där bland alla andra spelare, tur att hannah, carro och josse också var där, haha ;) Men jag tycker om att vara yngst i laget, fast det är jag ju inte men nästan i alla fall. Enda nackdelen är väl att man får bära alla saker på träningarna haha, "yngst bär" heter det ju..

Ska väl kolla lite tv nu och sen ska jag sova, ska upp imorgon så jag hinner med ett tåg som går vid tio för då ska jag hem till min älskade mami och alla andra :-D

Man ska ställa in sig på det värsta och hoppas på det bästa, då blir man alltid positivt överraskad i alla fall. Inte för att det här var värsta grejen men jag slipper i alla fall jobba nästa vecka för fotbollen på Ica Maxi så då kommer jag kunna åka hem tidigare till Älvdalen i alla fall, skönt det!

Nu var nyheterna slut så ska se klart mission impossimble, puss hej!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback