Juldagen

Jag har aldrig gillat den här dagen, har inte gjort det sen jag var liten för nu är det ett helt år kvar till nästa julafton.. Hur långt känns inte det då? Men det blir väl vad man gör det till och den här dagen kommer nog bli bra ändå. Jag ska mysa med min kära familj, bygga pussel, kolla film och kolla på bilder från igår sen ska jag bygga ihop några hyllor jag fick i julklapp.

Fick massa bra grejer i julklapp igår i alla fall, alla 23 paketen var asbra! Fick mest grejer till lägenheten så jag ska göra fint i den nu sen, ska bli kul! Fick massa ljus, tavlor, hyllor och prydnader, kul! Sen fick jag lite annat också; underkläder, hudkrämer, kontantkort och hopprep, det behövdes! :)

Var bara en tomte som fattades igår och pappa såklart!

Här kommer lite bilder så ska jag sluta babbla :)









Funderar om man ska göra ett album av alla fina bilder, så tråkigt att bara ha allt på datan ju :)

Ha en bra dag!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback