Junior VM

Sitter och kollar på junior VM, Sverige-Tjeckien. Ser bra ut just nu, 5-3 till Sverige och en kvart kvar av matchen, kom igen nu!

Ville bara säga att: FAN VAD JAG SAKNAR HOCKEYN! Så jävla kul var det, fast fotboll är ju liiite roligare och därför så valde jag ju det eftersom man är tvungen att välja någon gång om man vill bli någonting :) Men ändå saknar jag hockeyn jävligt mycket ibland, speciellt alla dagar i ishallen efter skolan med alla killar. Har varit skit kul attt spela med killar, vilket jag gjort typ alltid, fast dom kan ju vara lite jobbiga ibland, haha. men cuperna och sånt har varit kung och alla dagar i ishallen.

Hade faktiskt velat testat att spela i ett tjejlag en gång eftersom jag typ aldrig gjort det förutom någon dalalagsmatch, men just nu är fotbollen viktigare men sen när den karriären är över kanske man kan spela hockey igen.. Om man inte är för gammal? ;) haha 
Kommer ihåg att en tjej sa till mig att jag skulle anmäla mig till dalalaget i hockeyn efter att vi hade spelat en match mot varandra med våra pojklag.. Den här tjejen som sa det till mig heter Anna Daniels och hon är grym på hockey. Just nu spelar hon i Leksans damlag och är med i U18-landslaget, hur grymt är inte det då? :) Undrar själv hur långt jag hade kunnat kommit om jag fortsatta spela :)

Just ja, kolla match var det ju, tio minuer kvar nu.. 6-3 står det!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback