körtelfeber

Mamma börjar undra om jag kanske har körtelfeber så ska nog åka och kolla mig imorgon.. Och OM jag har körtelfeber så får jag inte träna på kanske en månad, alltså fatta EN MÅNAD! Och jag som inte klarar av att missa en enda träning, nej fy fan va drygt, och tjock kommer man ju bli också haha. Men läste bästa väns blogg igår och att man ska tänka positiv och det postiva med om jag får körtelfeber är att jag kanske hinner klart med mitt skolarbete och att det är mitt i i vintern och långt kvar till säsongen :)

Men jag tror det negativa övervinner det positiva, så helst vill jag nog inte ha det. Fast på ett sätt hoppas jag att jag har det så jag vet vad som är fel på mig..


Jag älskar kommentarer!
Postat av: jjossan

helt rättt bruden! possitivt tänkande! :)

btw så kan man få körlet feber hon man suger för mycket på en viss levande korv

2010-12-05 @ 22:12:46
URL: http://jestenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback