Tisdag - vill träna

Ååh, är så jävla sugen på att träna just nu! Har inte tränat på tre veckor och det är typ lika långt kvar tills jag får börja träna igen, om det inte blir ännu längre. Nej, jag får fan abstinens, så här länge har jag inte vilat på hela året ju. Men nått positivt är ju i alla fall att jag börjar känna mig lite bättre, men är långt i från frisk.

Idag hade vi Matte C nationella prov, gick helt okej för mig, hoppas jag. Kommer alltså börja med Matte D nästa terminen, rätt sjukt ju, för vissa läser ju fortfarande Matte A i tvåan, haha. Hoppas det blir samma betyg i Matte C som i de andra mattekurserna!

Är klar med alla julklappar nu, super skönt!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback