trött

Fan va trött jag är hela tiden! Jävla körtelfeber.. Helgen har väl varit helt okej, men alldeles för kort. I går, lördag, var jag i mora med mamma och amanda, blev att springa till bussen som vi höll på att missa, inte bra för halsen kände jag. Handlade lite julklappar i alla fall, eller ja, typ alla julklappar som skulle handlas. Det är skönt att ha det gjort och det är fortfarande två veckor kvar till jul, eller va fan, är inte ens två veckor kvar till jul, sköönt som fan! Längtar alltid till julen, men hatar verkligen när den är över, haha.

Idag har jag varit med min älskling, blir inte ofta nu för tiden, han spelar hockey heeela tiden. Igår åkte han vid tio och kom hem vid elva på kvällen. Åkte till Borlänge vid fem idag, denna gången fick vi också springa till bussen fast vi missade den, såå jävla drygt så pappa kom i full fart med racerbilen så han vi  väl ikapp den efter ett par mil, haha!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback