ett halv år i borlänge

Japp, nu var det exakt ett halv år sen jag flyttade hit till Borlänge. Fan vad tiden går fort alltså, undra om det är bra eller dåligt? Bra att skolan snart tar slut alltså, men dåligt att jag snart blir gammal, haha vill vara liten!

Bra dag idag, bra vecka, bra allting tror jag. Denna vecka har gått fort precis som alla andra veckor och jag har äntligen börjat träna även fast jag inte är helt frisk, men va fan jag hade ändå ingen infektion eller något fel.. Eller ja nått fel måste jag ju ha om jag har ont i halsen hela tiden. Men det känns riktigt bra och har tränat varje dag den här veckan, härligt. Idag vart det gym, känner att jag behöver det, och det blir nog att försöka gyma nu varje torsdag, måste ju!

MVG på fysikprovet fick jag också, det kunde jag ju knappt drömma om.. Men det hade alltså gått bra om min lärare sa att jag var en riktig talang, haha ;)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback