klippt mig

Jag var uppe sju imorse, på en lördag, för att jag skulle klippa mig halv 9, lite små drygt men det är väl det värt för att få bli av med allt nött hår och färga bort utväxten. Så nu är jag nästan blond igen, bara nästan, tyckte det blev bra iaf, men får väl se när jag vänjer mig haha.
Bjuder på en bild, lite suddig men..


Jag skulle ha skrivit en bokredovisning nu, men vet inte vad jag ska skriva.. Min svenskalärare ska göra allt så svårt, och då orkar man ju aldrig börja med det, inte jag i alla fall. Tar det lättatse först och sen när man har gjort det orkar man inte börja med det som är svårare, så då blir det ogjort och jag kommer inte vara så förberedd på tisdag.. Men vem bryr sig egentligen om det om några år? ;)

Nu försöker jag få tag på Glenn, har ingen aning vad jag/vi ska göra idag.. Läste på facebook att någon skulle äta tacos ikväll, fan va gott det hade varit! Ska nog ringa pappa och säga det..

Känner att det blev lite mycket nu på en gång, men ville bara skriva att jag äntligen har fått mina träningskläder från kvarnsveden, så jävla snygga! och sköna, och någonting mer bra var att jag slapp betala, hade lite tur där faktiskt :)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback