kupolen

Jag och Annika gick till kupolen idag efter skolan, segade runt lite innan vi gick på donken.. Först tog jag en mc flurry, sen så vi någon som åt hamburgare så vi ba; ääh, vi köper en hamburgare haha, jag är så onyttigt men man lever bara en gång ;) Hade riktigt roligt inne på donken ända fram tills Annika kom på att hon hade tappat bort sin mobil, och lite svårt att veta var den var eftersom vi hade setat på tre olika ställen.. Men annika kunde inte låta bli att skratta, verkar vara rätt typiskt hon att tappa bort saker, haha.. Aja, det slutade iaf med att Annika fick ringa till polisen och spärra den, så får vi väl hoppas att någon lämnar in den.. Men ingen är väl så puckad att den lämnar in en hittad mobil? Nej om man hittar en mobil äre ju självklart att man tar den, naaat!!

På torsdag äre gymnasiefest och jag och Moa har inte någon biljett än, så vi är lite desperata.. Annika också, eftersom hon vill att vi ska följa med, haha. Men dom säljs slut på direkten och nu är det den som bjuder högst som får köpa, känns ju lite surt.. Men hoppas det löser sig imorgon iaf, nu när jag äntligen har tänkt fara dit!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback