synd om läraren, men inte om oss :)

Jag och nicole prata här om dagen om att alla som har spanska jämt har inställd lektioner.. Så vi tänkte att det skulle varit jävligt skönt om våran franska/engelska lärare skulle vara sjuk idag (onsdag) för då hade vi fått slutat jävligt tidigt.. Och när jag kommer till skolan imorse får jag reda på att hon är sjuk, undra om jag och nicole är lite synska? ;) Så slutade vid halv 12 och hann hem och göra klart en fysiklabrapport när jag egentligen skulle sittat i skolan och tråkat, hur skönt som helst!

Nu äre bara svenska redovisning kvar, tycker vi har redovisningar jämt men det börjar bli rätt kul faktiskt, förr hatade jag det hehe :)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Mattias

hej vilken jätte fin blogg! hur är läget idag? ^^ :)

2010-02-03 @ 20:33:20
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback