2010

Aa, jag vet att det blec 2010 för längesen men det här är faktiskt mitt först inlägg det är året och det har fan gått 26 dagar, fan va fort tiden går! Men det är fan bra, inte långt kvar till sommaren nu, hehe..

Sitter här och funderar om jag ska börja blogga nu igen när jag har fått datan tillbaks.. Men känns så värdelöst att sitta och skriva ner vad man gör under dagarna när det oftast inte händer något nytt, det är ju egentligen rätt tråkigt att läsa..

Så nu ska jag bara skriva om det händer något kul eller om det är något speciellt jag vill skriva om, så då blire kanske inte alla dagar.. Men det blir en lite seriösare blogg och lite roligare att läsa sen om några år när man är gammal, har jobb och skaffat barn, haha tänk att det kanske kommer en sån dag också..


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback