discobowling

Nyss kommit hem från en dag/kväll med annika, sara, moa och sara. Har haft riktigt roligt, längesen jag skratta så mycket, haha! Fy fan va sjuka vi är ibland alltså, men att åka buss gratis är rätt nice faktsikt, och annika är riktigt bra på det! ;) Tack för en rolig kväll brudar! :)

Vi åt pizza innan bowlingen, och jag bröjar känna mig riktigt fet nu på grund av att jag har ätit pizza tre fredagar irad, plus en kebabtallrik (Y) börjar nog tröttna på det snart..


Gick riktigt bra för mig där ett tag, tog ledningen till sista omgången, sen kom jag fyra, haha! ;)
Sugen på en revansch snart tjejer ;) (lägg märke till moa fina namn.. haha)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: moa

Väldigt fina namn tycker jag! ;) ser du, jag sa ju att du skulle ta en bild hihi

2010-02-06 @ 14:31:58
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback