DAMP

Börjar fundera om jag har damp på riktigt, sparkade nyss sönder toalettdörren.. Men inte konstigt att man får damp på sin syster om hon är helt cp i huvudet!! Okej, för er som inte visste det är min syster utvecklingsstörd och det är inte kul, inte när hon är så jävla dum som hon kan vara.. Så då kanske ni förstår om man får damp eller så kanske jag också har blivit smittad av hon bara. Undrar verkligen hur hon skulle varit om hon var helt normal då kanske jag hade kunnat sett upp till henne, men nu är hon bara så jävla dryg och måste passas hela tiden.. Det är jobbigt och jag orkar inte.

Vill bara vara med min älskling som är 100 mil bort, saknar dig <33

är jävligt arg nu, därav inlägget...

Jag älskar kommentarer!
Postat av: moa

hänäbänanä, du kan alltid smsa/ringa och dampa av dig lite till mig om du vill! <3



ps jag hör av mig så fort jag vet något om vilka dagar vi ska till min sommarstuga, du får gärna hänga på ds

2010-07-31 @ 00:43:56
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback