Ett år

Ville bara säga att det är sjukt vad fort ett år går, det är fan lite läskigt ju.. Kändes nyss som jag skulle börja ettan och nu börjar jag snart tvåan, jag har fan bott ett år i Borlänge snart, känns som typ några månader. Vill inte att det ska gå så jävla fort, blir ju fan gammal snart! Vill vara liten, så sköönt!

Jag för ett år sen.. blond eller?


Flytningen på älven förra sommarn, saknar er brudar <3


Jossan<3
jossan

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Lina

sakna :)

2010-07-13 @ 22:20:21
URL: http://linnapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar allt detta!!! o saknar att ha en ensam dag med dig bruden!!! tycker vi ska ta en mys kväll någon dag, fört en ridtur på varsin hästen sen film o massa hanna o jossan snack!!!

2010-07-13 @ 23:42:22

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback