FINAL

Nu är vi vidare i final i dalecarlia cup och fan va taggad jag är. Vi möter Tynset IF från Norge imorgon klockan 12.40.. Matchen idag slutade 3-1 till oss, men det var lite nervöst där ett tag. Första halvlek slutade 2-0 till oss, men i början av andra så kvitterade (eller heter det reducerade?) dom till 2-1 så då vart det lite nervöst, men vi fortsatte kämpa och gjorde 3-1 precis i slutet av matchen.

Tynset är obesegrade än så länge genom hela tuneringen och har hållt nollan varje match, men imorgon ska det ändra på sig för vi ska ta guld! Kom igen nu kvarnsveden!

Förresten, undra hur mycket vatten jag har druckit den är veckan? och undra hur många gånger jag har gått på toa? skulle ju vara lite kul att veta haha ;-)









Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback