förkyld

Känner mig lite förkyld och hängig, inte bra.. Får hoppas att det går över tills imorgon då jag ska på läger till säfsen, ska följa a-laget :-) Får hoppas att det blir roligt och bra träning blir det i alla fall.. Har fått min vilovecka nu så kanske inte har världens bästa kondition just nu, men får hoppas att den är tillbaks efter helgen, i alla fall lite grann. Sen ska jag börja ta tag i träningen igen, fotboll, springning och gymmet. Ska nog börja springa intervaller nu istället, bätttre träning för fotbollen, men MYCKET jobbigare.. Men det är väl så det ska vara? :-)

Ska börja packa lite nu för åker till borlänge i eftermiddag, och imorgon halv 8 åker vi mot säfsen! Puss hej!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback