God morgon

Här hemma hos Glenn, jag vill gå upp men inte han, haha.. Undra hur länge han satt uppe vid datan igår egentligen? ;) Det är fint väder ute ju, hoppas jag? det var i alla fall vad Jossan sa när hon väckte mig i morse.. Hon ville till nässjön och det vill jag också, måste ju hinna vara ute lite nu när det är fint väder.. Sen blire att sitta på ett tåg i värmen fjärde dagen i rad, det är tur att man åker gratis! Men nu vill jag fan ha körkort så jag kan åka när jag vill och slippa åka 7 timmar innan träningen börjar bara för att bussarna från älvdalen går så dåliga tider.. ett år kvar nu sen hoppas jag att jag har körkort, eller jag hoppas inte jag SKA ha det då! Men jag får ju stå ut idag, enda dagen den här veckan jag behöver åka ner. Sen blire att vara hemma enda till dalecarlia och tagga som fan!! längtar!
pusshej

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback