helgen - för en vecka sen alltså

Förra helgen var jag på träningsläger i Säfsen, vilket jag redan har skrivit en, eller kanske två, gånger.. Det var riktigt roligt, och gick helt okej bra. Man var helt slut när man kom hem, men då vart det precis inte att chilla utan blev tjatade av underbara kompisar att komma till en sommarstuga. Efter lite krångel så var ja i alla fall frammen vid Gimmen (tror jag det hette), där var moa, sara, adam, hannes och rikard. Vi hade de riktigt trevligt, blev mest film, poker, mat och även en sen natt. Vart nog grillning där vid tolv någon gång, haha. Vaknade inte riktigt helt utvilad vid elva, men det gjorde inte så mycket, gruvade mig mest för cyklingen hem.. Cyklade hem vid tre ungefär 13 kilometer och gick helt okej, slapp regnet i alla fall. Sen blev det mat och träning när jag kom hem..

Får hoppas på en till sådan helg, men då i moas stuga! :-D


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback