Onsdag

Vaknade upp bredvid älskling på våran hårda "säng", men alltid lika mysigt att vakna upp bredvid han. Vi åt frukost sen spelade vi lite kort innan vi åkte vidare, först åkte vi till ett ställe som heter ugsi och tänkte bada, fast var bara pappa som badade haha :-)

Efter det åkte vi hem ett tag innan vi åkte och badade i älven, det var inte så jävla varmt precis och älskling puttade i mig :-( haha



modellbilden ;-)

Vi blev inte där så länge eftersom jag och amanda skulle träna fotboll, det var kul, känns iaf som jag blivit bättre på att skjuta vristskott, härligt! Kände att jag behövde träna lite på att skjuta och är skönt att jag har fått göra det på tre träningar den här veckan :-D

På kvällen blev det att träffa sara och anna, det var längesen! Vi satt mest och pratade och myste innan vi blev hungriga mitt i natten. Så vid tolv började vi kokade korv och sen koka ägg, haha, gott var det i alla fall. Sen skulle jag skjutsa hem sara till wäsa innan jag åkte hem till älskling och sov där :)

btw. har nya skor :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback