segoo

Jossan hoppas du läser det här..
Ville bara säga att Josefin Estenberg nog är en av de segaste personen i världen, i alla fall ibland.. Klockan tolv började hon fiska och nu klockan åtta får jag svar av henne, alltså åtta timmare senare, haha. Men vi ska fan vara idag ändå för det var så jävla längesen nu!

Och om någon vill hitta på något får ni gärna höra av er, sitter bara här hemma och degar just nu, men det får man göra någon gång också.. Och det här är ju trots allt min helt lediga vecka på den här sommaren, så då lär jag njuta, men det gör jag fan bäst med mina vänner inte framför den här datan..

puss hej

älskar dig jossan fast du är en segröv ;)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback