Stek

Fortfarande stekande sol, har varit alla dagar vi spelat match och röd om näsan har jag blivit, hihi, som vanligt ;) Blev lite stek sen med ida och andra när vi kollade match, även fast jag känner mig som en riktigt blekfis bredvid dom, men vad ska man göra då? Någon måste ju vara lite blek och ha tusen fräknar istället? ;)

Nästa vecka ska jag träffa min Jossan och ha en mysar dag, det har jag bestämt nu! Först ridning, tyckte det lät så mysigt om det är fint väder ute alltså.. Sen blir det mys med film och "jossan och hanna snack", som du skrev ;) Du är bäst du ju!

Ska vara med lina lite också, har jag bestämt, haha! Vi måste börja tagga lite inför mellby för fan ;) saknar dig bruden! <3

Måste hinna träffa Änibänäni också, så ska vi väl få ha lite damp eller? ;) Längesen sist, saknar dig med gumman och våra tider!

Sen ska alla vi brudar träffas någon dag, händer aldrig nu för tiden.. vad sägs om en grillkväll? kan bli kul!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback