Svartgessi

Första inlägget det kommer lite bilder i nu då ;-) fast dock inte så bra..

Jag, älskling, pappa, eva, amanda och jonna åkte upp till en stuga på tisdagkväll för att sova över där och också göra kolbullar (no coments!) När vi kom dit var några fiskare där. Vi verkade ta med oss lite tur för han som fiskade fick nog fyra fiskar när vi var där, det är då det är kul och fiska ju, men sånt tålamod har inte jag riktigt ;-) Jag, amanda och glenn spelade väl mest kort och det är så kul när jag vinner över älskling på plump! Har gjrot det varje gång vi har spelat, men när han vinner över mig någon gång då lär jag få igen, haha! Var lite hårt att sova där, men mysigt att få ligga bredvid älskling när han håller om mig och dela sovsäck. Sen försökte jag ju tränga mig upp på hans madrass eftersom den var mycket skönare än min :-)







Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback