Svettigt

Äntligen har jag internet så ska väl skriva ett litet inlägg..

Jävligt varm dag idag, inte precis en sån dag man vill sitta på ett tåg i tre timmar och sen spela match i 30 graders värme.. Men vad gör man inte? Matchen gick i alla fall bra och vi vann med 3-1, härligt tjejer! Nu känns det helt okej att gå på sommaruppehåll i tre veckor och jag hoppas på det vädret som var idag hela veckan så jag får njuta lite av sommaren också! För igår blev det också att sitta på ett tåg och buss i två timmar i värmen då jag skulle ner till borlänge, likadant blir det imorgon också då jag ska hem. Men sen ska jag njuta av värmen och sluta klaga, fast blir troligtsvis ner till borlänge igen på tisdag och träna, vilket jävla uppehåll va? haha, men det är ju dalecarlia nästa vecka så måste träna! Taggad in för dc, och fan vad vi ska vinna!!
Så blir nog bara en veckas uppehåll i alla fall, men jag klagar inte på det, vill ju spela fotboll!

btw, tror aldrig jag svettats så mycket som jag gjort den här helgen! haha!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback