Tisdag

Nu har jag precis ätit middag, ska nog gå och lägga mig snart, helt slut är jag.. Fan vilket jävla väder det är då? Regnar som fan nu, och ibland kommer fetaste åskan.. Men har hört att det ska vara värre i älvdalen och i göteborg där älskling är, jag har i alla fall strömmen kvar, tur de! Men så äre ju nice att man har bärbar data så gör inte så mycket om strömmen försvinner, bara den inte är borta allt för länge ;)

For till kupolen en vända idag för skulle hämte ett nytt bredband och köpa nya benskydd (ska lämna tillbaks dom jag köpte förra veckan..), så nu kommer jag kunna ha internet jämt också :) Hittade väl lite annat också, men inte  så mycket, hittar aldrig nåt nu för tiden och så kan jag väl inte slösa alla pengar jag har när jag bara får 4000 i sommar för jobbet, vill jobba mer! Men det blev nå linnen, cykelbyxa, fotbollsstrumpor, benskydd och örhängen :)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback