TRÖTT

Helt slut är jag efter att ha kommit hem vid tolv varje dag den här veckan och sen gått upp sju varje morgon, men det är väl värt det. Tränade igår i borlänge, helt okej gick det! längtar till match på söndag sen dalecarlia om en och en halv vecka, vi ska vinna!
I onsdags överraskade jag glenn när han kom hem från norrland, åkte med hans mamma ner till mora när han kom med tåget, och han hade ingen aning om det ;) glad blev jag i alla fall av att se han, men det blir jag jämt! älskar dig <3

blev ingen bio idag heller, tråkigt :(

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Ida

Ska jobba på Fortum två veckor :) Tänkte du gå på Eclipse eller? ((:

2010-07-01 @ 16:13:41
URL: http://idalisasvrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback