Hejsan!

Typiskt att moa vart sjuk idag då när vi skulle till kupolen.. Krya på dig vännen! :)

Fint väder idag faktiskt, hade velat gått ut och lägga mig i solen men känns inte som någon bra idé när man bor i lägenhet och så är det massa folk här ute. Hade varit perfekt om man hade en balkong!

Så sitter här och chillar vid datan, kanske ska ta en sväng till kupolen själv och kika lite, men är ju inte lika roligt :)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Moa

Tack Hanna! Jag har nog en infektion, kanske körtelfeber till och med. Haha, det är så himla typiskt mig att alltid lyckas dra på mig massa sjukdomar och sånt! Hoppas det går bra med sommarjobb och allt :)

2010-06-22 @ 15:34:47
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback