måndag

Började sommarjobbet idag, jag och sara har kul som vanligt :) Och så klart är vi lika bra som förra året, pettan tycker att vi skulle fått jobba flera veckor till och med ;) Idag planterade vi blommor och rensade lite rabatter, men det bästa var nog ändå när jag och sara skulle köra flakmoppen ;) Jag har ju inte riktigt koll på det där med växlarna än, men det gick rätt bra ändå förutom kärringstopp när vi skulle svänga ut på vägen, men fan va vi skrattade! Riktigt snygga var vi också måste jag säga!

Blev en springtur efter jobbet, sen blev det fotboll med syrrans lag. Måste varit den oseriösaste träningen jag varit med på..

Längtar till Dalecarlia (fotbollscup i blg) v 28, fan vad vi ska vinna!

Saknar älsklings glenn <3

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback