onsdag

Tjooo, allt är toppen just nu och sommarlovet har börjat super! :)

Igår hände rätt mycket, kollade syrrans skolavslutning, sen blev det fika på morins och lite senare vart det lunch på hotellet.. Sen gick jag till fritte och betalade mellbyresan, kommer bli king hoppas jag!! Pratade med Lina så blir nog att sova med hon, men så ska ju älskling dit också, toppen!!
Gick hem ett tag innan jag tog moppen upp på stallet och red, jossan hade ridlektion för mig, och fan vad träningsvärk jag har fått! Men kul var det :D på väg hem fick jag punka på moppen, dock inte lika kul, blev en promenad hem sen följde jag pappa och hämtade moppen.. Sen direkt upp på gymmet där glenn var, gymmade lite innan jag for hem och åt. Cyklade ner till ip sen och latjade lite med glenn och knuts. Hemma vid tio, duschade och sen cyklade jag till glenn och sov där.
KING DAG!!!

Idag har det inte hänt lika mycket, chillat med älsklingen innan jag tog bussen/tåget till Borlänge för att träna.. Stannar i Borlänge inatt eftersom vi har träning imorgon också.. Men blir att träffa Moa lite på dagen och gå runt lite på kupolen :)

Puss hej :)


Älskar er!

ps. kanske kommer upp lite bilder från turkiet någon gång..

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Lina

melby blir kiing :D längtar som fan !

2010-06-17 @ 15:24:07
URL: http://linnapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback