Tisdag

Fullt upp den här veckan känns det som.. Igår hann jag inte sitta vid någon dator, åkte till borlänge direkt efter jobbet för att träna och sen hem igen, hemma vid elva. Fan vad jag blev sugen på att åka på p&l!! Synd att det är så jävla dyrt bara annars hade det nog blivit i helgen!

Idag har jag jobbat också, har fått måla idag, rätt kul är det! Kolla på bänkarna nere vid biblan så ska ni få se ;) Fast alla är inte riktigt klara än men ändå ;) Efter jobbet åkte jag och sara till nässjön, rätt varmt i vattnet faktikst, fast blev ett snabbt dopp! Sen fick vi skynda oss hem, för började regna och fan vad det regnade då! Fick lov att åka in i en busskur och ställa oss för det gick inte att åka, haha, sjukt!

Ska nog gymma snart (nog? nej jag ska, haha), var ett tag sen faktiskt.. Sen ska jag väl se om någon vill följa till östäng ikväll, fast blir inte så pepp när det regnar, men det blir nog bättre snart hoppas jag!

Hörs maybe imorgon, blir borlänge efter jobbet då också!

Ikväll kommer älskling hem, synd nog klockan tolv så får se om jag orkar träffa, ska ju upp imorgon igen!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback