torsdag

Då var den här jobbveckan slut då eftersom vi är lediga imorgon, för då är det ju midsommar afton om någon har missat det? ;) och så klart så ska det bli regn som vanligt.. den här veckan har det i alla fall varit toppen väder, riktigt härligt att vara parkarbetare då!
    Idag har jag och Sara rensat lite ogräs, sen har vi åkt flakmoppe resten av dagen.. Jag börjar bli riktigt duktig på att köra faktiskt, tror det är för att jag övningskörde i tisdags och har börjat blivit riktigt duktig på att släppa kopplingen och köra iväg, mitt största problem, haha!

Nej nu måste jag klä på mig, ska följa mamma och handla..

Puss

hinner lägga upp lite bilder från turkey..

 









Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback