äntligen!

Nu äntligen är det match! Imorgon klockan 16.00 i Uppsala mot Danmarks IF gör jag min debut kvarnsvedströjan och det ska bli så jävla härligt! Den här sommaren ska fan bli den bästa fotbollssäsongen i mitt liv med det bästaste laget, Kvarnsveden F17!

Längtar tills fotbollssäsongen börjar på riktigt, det betyder alltså också att sommaren börjar närma sig, så hoppas tiden går fort..

BTW. När jag köpte mina converse (inte äkta då, haha) så blev det typ vår direkt.. Kanske dags att köpa ett par sommarskor eller nya fotbollsskor så kanske sommaren kommer snart? ;)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: J

Tack Hanna! Sett den andra bloggen? klicka bara på headern i min vanliga blogg.. :)

Saknar dig <3

2010-03-20 @ 09:18:18
URL: http://juliarytteer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback