biffarna

Jag och annika är de nya biffarna, såklart! Nej inte precis, men vart i alla fall gymmet idag efter skolan med Annika.. Och jag tror faktiskt jag har blivit liiite starkare på de här veckorna jag har gymmat, men bara lite, haha. Mitt mål är ju att jag ska bli starkare än Glenn (eller kanske inte), haha, det kanske är smartare att ha ett mål som man kan uppnå ;) För jag kommer nog aldrig lyckas bli starkare än älskling, i alla fall inte om han ska fortsätta gymma varje dag, haha.

Jag och Annika blir alltid så jävla flummiga efter att vi har gymmat, skrattar typ åt allting.. Man brukar ju bli det när man är trött, så det betyder ju iaf att vi tränar hårt! Oj fan då, kom på att jag hade glömt bort att stretcha, får hoppas att jag slipper träningsvärk imorgon eftersom vi har träningsmatch mot Forssa! Krossa forsa!! ;)

Hare bra, nu ska jag plugga.. igen.. :)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback