hemma igen

Eller ja vadå hemma? vet inte riktigt vart hemma är, men här i borlänge har jag ju iaf ett hem.. Men mitt riktiga hem är ju såklart i älvdalen, men där har jag ju två hem så känns liksom inte som jag har ett riktigt hem, eller vad man ska säga.. Så det är ju lite dumt att svara att man ska hem om någon frågar vart man ska, liksom hem vart då? ;)

Men egentligen hade jag bara velat haft ett hem, fan va skönt det hade varit, nu ska man lixom runt mellan massa olika ställen och bo.. Man hinner aldrig känna sig riktigt hemma och måste komma ihåg vart man har alla grejer, för tänk när jag är i borlänge så har man glömt något hos mamma eller pappa, det blir faktiskt lite drygt. Tycker faktiskt föräldrarna borde flytta fram och tillbaks varannan vecka, det är ju dom som har valt att göra slut.. Sen äre såklart barnen som ska få tvingas åka fram och tillbaka, inte rättvist ju.

Jag vill ha ett hus, ett fint hus, med ett alldeles eget rum där jag kan ha precis som jag vill, nu har jag fan två rum och en lägenhet känns lite överdrivit faktiskt ;)

Men nog snackat om det.. Imorgon ska jag till Romme med skolan och åka snowboard, fan va längesen det var jag åkte och jag hoppas på strålande sol fan va härligt! Men berättar mer imorgon, får se om kameran följer med också ;)

Ha en bra kväll! :D

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback