remiss

Ja, jag var ju hos doktorn förra fredagen. Det gick väl bra.. och fort. Han hittade inget speciellt fel och min näsa/hals (som jag skulle kolla), såg riktigt bra ut sa han, bättre än många andras. Det ända han trodde det kunde vara var att min näsmusslor (nånting i näsan) är väldigt stora, och när jag sover så sväller dom typ upp så jag knappt kan andas med näsan och därför måste jag andas med munnen, vilket gör att jag blir väldigt torr i halsen och får ont.. Så det var väl typ "felet".

Så då sa han att man kunde göra något som heter radiofrekvens konkotomi, då går dom typ in med radiostrålar och typ bränner av en bit av näsmusslorna så dom krymper, lite svårt att förklara men det var nå sånt i alla fall. Så nu har vi skickat en remiss till falun, så blir väl kallad dit snart, och jag hoppas verkligen det blir bättre för det skulle vara så jävla skönt! Tänk varje gång jag ska sova är jag täppt har varit det i två år snart, och tänk om det försvinner fy fan va underbart! Någon gång ibland kan jag få känslan att jag inte är nå täppt, alls och det känns så jävla skönt.. Men som synd är är det bara i någon sekund jag känner så..

Så önska mig lycka till med "operationen" eller vad man ska kalla det ;)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback