så jävla pepp

Idag har laget kommit ut till våran match på söndag och fy fan va pepp jag börjar bli! Vi ska alltså möta Danmarks IF (från uppsala) här i kvarnsveden, fan va kul det ska bli och det blir även min första match i kvarnsveds tröjan, lite nervöst men så jävla kul. Hoppas jag får nummer 10 bara, haha ;) Och vill bara säga att vårat lag är väldigt bra också, typ hela laget har varit med i dalalag, alltså både 93or och 94or. Ska bli så kul att få spela med såna som vill lika mycket som än själv och som är väldigt bra också, längtar längtar!

Aja, nog snackat om det, kommer troligtsvis mer om det senare ändå så.. Idag blev det inge gym som jag hade tänkt, men ibland behöver man en vilodag också. (Det blev läxhjälp tillsammans med Annika istället efter att vi förstått att det var sista läxhjälpen innan fysikprovet på onsdag, men vi börjar förstå iaf). Eftersom vi bara haft en träning den här veckan än så länge så har det blivit rätt mycket egen träning.. Så tänkte att jag tar en vilodag idag istället så kör jag gym imorgon, jag försöker ju träna upp mig tills seriepremiären nu, fan vad jag längtar!

FOTBOLL <3

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback