snart lov

Jag har märkt att jag har mina perioder då jag bloggar lite mer och sen har jag mina perioder då jag inte bloggar någonting, men sånt får man räkna med..

Imorgon får vi i alla fall lov och det ska bli så himla skönt, har varit lite halvt sjuk idag och igår, så nu kommer lovet bättre än någonsin! Men innan jag får lov så har vi biologiprov imorgon, dom har ju verkligen lyckats pricka in det sista dagen i skolan, känns ju härligt att man har fått plugga ända tills då. Har pluggat varje dag nu ända sen sportlovet slutade, har haft ungefär två prov varje vecka och sen 4 inlämningsuppgifter (just ja, är inte klar med den sista än..) Känns i alla fall skönt att veta att jag fick MVG på ett av proven iaf, även fast det var assvårt. Känns rätt bra att man kan övertyga läraren genom att försöka få det att låta sant ;)

Spelade match i helgen också mot Tyresö FF i Tyresö, matchen slutade 1-1. Var väl helt okej, men tyckte vi förtjänade att vinna! :)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback