sportlov

Hej hej bloggen och alla andra ;)

Blir bara mindre och  mindre uppdatering, tycker det är roligare att läsa andras bloggar än att skriva själv.. Och eftersom jag knappt har tid att läsa andras bloggar blir det inte mycket tid över till att skriva själv.

Sportlovet än så länge har spenderats med min älskling, vilket heller inte gör att jag skriver så mycket just nu.. Eftersom jag vill träffa han nu när jag äntligen hinner, men nu har han åkt hem så hinner skriva ett litet inlägg.

Imorgon blire nog att åka till borlänge en sväng och träna, hoppas mamma vill följa så jag slipper åka tåg. Och på fredag blir det äntligen doktorn, har snart gått två år och fattar inte varför vi ahr bokat en tid förr.. Men nu hoppas jag verkligen att jag har något fel, eller ja att dom hittar något.. För det är inte kul att höra att man inte har något fel även fast man inte mår helt bra, så nu hoppas jag dom hittar något och kan rätta till det!! HOPPAS HOPPAS!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback