springtur

Idag tog jag mig en springtur, det gjorde jag förresten igår också och fy fan va skönt det är! Jag hade nästan glömt bort hur skönt det är att bara springa av sig, och nu har jag lånat glenns ipod också så nu kunde jag springa med musik, kiiiing ;) Det blev iaf 5,5 km både igår och idag, ska nog försöka springa en gång i veckan nu i alla fall. Man blir ju så jävla glad av vädret bara, så jag kan inte sitta inne här och plugga hela dagen (även fast ajg skulle behövt). Idag när jag skulle ut var det fan +9 grader, helt sjukt om det stämmer. Snart är det sommar ju, längtar!!

Och nu är det "bara" 824 dagar kvar till studenten, känns inte alls långt!!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback