kvarnsveden

Ligger i sängen med datan, sja snart sova. Träningen gick bra, halsen kändes bra och det har den inte gjort på länge! Näsan känns väl inte riktigt bra än men den kommer förhoppningsvis göra det om några dagar om jag ska tro doktorn, så sen hoppas jag att jag kommer må hur bra som helst! dvs. så bra som alla andra mår jämt när de är friska, för mig är det en underbar känsla haha, fan vilket fjolligt inlägg det vart ;) Ne nu ska jag sova, träning imorgon halv 11 sen bär det av hem mot dalen igen. Jag känner att jag blivit van med det här resandet, kanske är för att jag både vill spela fotboll så jävla mycket, men samtidigt träffa vänner, familj och älskling i dalen lika mycket (iaf nästan, haha ;D)

Godnatt :)

Bjuder på en gammal bild eftersom jag inte tar några egobilder nu för tiden, haha ;)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback