Operationen

Tänkte skriva ett litet inlägg för annikas skull nu då ;) Det var ju ett tag sen jag skrev nyss så det kanske blir lite långt ändå, men ska försöka att skirva lite kort bara.

Förra veckan fick jag veta att jag skulle få operera mig nu i måndags. Så i söndags åkte jag och mamma ner till borlänge och sov där för att kunna åka till Falun på måndag morgon. Vi kom till Falu lasarett vid halv åtta.. Tyckte allt var så jävla överdrivet bara för att göra en liten opertation. Jag fick ett rum och en säng, sen skulle jag byta kläder och ta på mig någon vit rock. Jag fick också något rör i armen. Jag fick tillochmed lov att åka rullstol ner till operationen, haha, man kände sig ju mycket sjukare än vad man var.. Sen fick lägga mig på en säng, fick någon bedövning i näsan eftersom de skulle bränna mina näsmusslor så de blev mindre (det är dom som gjort så jag varit förkyld och haft ont i halsen). Operationen gick i alla fall snabbt och jag fick åka upp till mitt rum och vila några timmar, sen fick jag åka hem. Blöddet näsblod resten av dagen, men nu har det i alla fall slutat. Nu är jag täppt bara, men det släpper nog om några dagar. Jag hoppas bara att det blir bättre nu!! :)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback