Torsdag

Hinner inte skriva så mycket för måste träna på lite ord till franska nationella imorgon när vi ska skriva, alltså jag måste verkligen få bra på det här för vill få MVG i slutbetyg, skulle setat jävligt skönt det ;)

Cyklingen igår gick väl helt okej, bara att man hade lite ont i röven efteråt, eller inte lite utan jävligt mycket och så fick nog låren rätt bra träning också! Jag tyckte vi cyklade jävligt fort men vi var nog sist i mål, haha, men våran glasspaus var nog det skönaste på hela turen så det var värt att komma sist i mål haha.. Eftersom jag, moa och adam kände för att vara lite feta så åkte vi till donken och åt också och efter det hade man en väldigt härligt träning, jag var helt död kan jag säga..

Nej nu var det inge mer, fredag imorgon ska bli jävligt skönt!! Även fast man måste upp vid halv 5 på lördag så ingen sovmorgon där inte.. Men kan ju i alla fall sova åtta timmar på tåget ;)

Hejdå :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback