TURKEY!!

När jag och mamma satt i min lägenhet i Söndags så beställde vi en resa till Alanya i Turkiet, underbart! Det kommer bli första gången jag åker flygplan, och första gången jag är utomlands (förutom Danmark då). Jag är lite nervös faktiskt, men hoppas det blir toppen! Sista maj åker vi!

Om en timme åker jag ner till kvarnsveden för att träna idag och imorgon. Jag har ju varit ledig hela veckan eftersom läkaren sa att han trodde jag behövde det, men jag har faktikst mått bra och hade orkat vara i skolan. Men eftersom vi inte har nå viktigt kändes det ovärt att åka dit, pluggar lite här hemma istället.
   Nu måste jag äta, vi hörs! (kanske)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback