äntligen läggdags

Som jag har längtat efter det här, nu ska jag äntligen få sova! Fattar inte varför jag aldrig går och lägger mig.. Är nog bara för att jag har så mycket att göra som jag ändå inte gör då kan man väl lika gärna lägga sig fast blir så stressad av att jag inte gör det jag behöver.. Idag gjorde vi i alla fall sista naturkunskapsprovet - sköönt! Hoppas det gick bra, det kändes sådär men det säger jag bara för att jag typ inte kunde två uppgifter, haha typiskt mig.

Men nej nu ska jag sluta babbla och sova, längtar till torsdag så jag får sovmorgon.. Så sjukt egentligen, de enda jag längtar efter hela veckan är torsdag så jag får sova ända till halv 9, haha. Sen efter det längtar jag till helgen..
På den här bilden (tagen i åttan) ser man ju att jag är en riktig naturvetare..
Visst är jag snygg? Kanske nya hoa? (bara moa och annika som fattar, haha)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Moa

Absolut, go for it Hanna!

2010-11-10 @ 17:13:53
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback