duktig

Blev att gå upp tidigt idag så man inte sover bort halva dagen. Började med att dammsuga typ hela huset, blev rent och fint i alla fall! Efter det tog jag en timmes promenad och lyssna på bra musik, skönt. Brukar inte tycka om att gå men när man väl tar sig ut är det rätt härligt ändå. Vill bara att mitt halsont ska försvinna nu så jag kan gymma..

Var tänkt att jag skulle åka till mora med jossan nu men verkar inte bli så ändå, lite tråkigt, var ju sugen på en fika ;) så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra hela dagen, det visar sig..


lite nya kläder..
stickad kofta: cubus
halsduk: lindex

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Moa

Väldi fin halsduk!

2010-11-04 @ 16:26:00
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback