handlat

Det är fan bra med ica-kort, tjänade 40 kronor på det idag. Det gäller väl att vara ekonomisk när man inte har så mycket pengar, inte får man så mycket pengar heller.. Studiebidrag på 1000, nja, det räcker inte långt. Men i vinter hoppas jag få jobba i alla fall i Sälen.

Nu kom jag ur ämnet lite men tänkte bara säga att jag inte riktigt fattar varför det kostar så mycket när man handlar även fast man knappt handlar någonting.. Blir alltid över 200 spänn fast jag knappt köpt någonting speciellt, då förstår man ju att studiebidraget inte räcker så långt om typ 800 spänn går till mat..

Ne nu ska jag plugga lite, måste ju få bra betyg om man ska komma in på ett bra universitet så man får ett bra jobb och känna mycket pengar.. fast egentligen vill jag ju bara spela fotboll i något varmt land och tjäna pengar på det, känns ju lite mycket roligare!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback