HEJ

Nu var det länge sen jag skrev men har haft fullt upp hela helgen, vilket jag tycker är helt okej. I fredags fick vi höstlov (om någon har missat det), sen följde jag mamma hem och käkade och letade maskeradkläder. Klädde ut mig till Pippi och jossan till karlsson på taket fast det var nog mer likt en bonde ;-) Kvällen var ju inte så rolig precis, men kul att träffa lite folk i alla fall.

På lördag följde jag mamma till mora och hämtade Amanda. Åkte på dollar store och öb en snabbis, sen blev det kinamat, GOTT! Sov hos mamma på kvällen.

På söndag gick vi upp rätt tidigt för en gång skull (typ vid elva eftersom man ställde om klockan, haha). Åt frukost och myste, spelade lite spel och så. Sen övningskörde jag till pappa, kan fan inte med hans jeep riktigt bra än, haha. Åt mat och kollade på lite tv innan jag drog till älskling och var där ett tag :-)

Igår, måndag, ställde jag klockan så jag hann gymma innan jag skulle till mora med mamma och amanda. Blev lite shopping och jag hittade lite välbehövliga grejer. Skor, tröja, jeans och lite annat, härligt. Är de första kläderna jag köper sen i somras, så ni förstår kanske om det behövdes ;-) Åkte till Jossan på kvällen och var väl där fram till tolv, pratade och åt bullar, mysigt!

Nu ligger jag i sängen. Har nyss kollat på kenzatyra show och nu ska jag nog äta frukost sen måste jag gå till jossan och hämta min moppe som inte startade igår. Får se vad som händer sen, simmning med jossan i alla fall.

Ha det bra allihop!

Soltorgsfest!




Maskerad


Shopping


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback