hejsan

Förlåt för min dåliga bloggande, men har fan inte tid.. Idag har jag i alla fall tid för imorgon är vi lediga vilket betyder att jag kan chilla som fan ikväll!

Och för er som undrar, så är allt som vanligt.. Mycket plugg, jag är förkyld och jag sitter här ensam i min lägenhet.. Vill bara bli frisk nu pallar inte den här jävla förkylningen hela tiden, och vi som börjar träna nästa vecka. Ska fan träna och hoppas det gör att jag blir bättre i alla fall. Längtar som fan efter fotboll i alla fall och ska bli så kul att jag ska få spela med a-truppen nästa år. Känns så kul att någon ser att det här det här man vill! Så nästa år blir det mycket fotboll, vilket kommer bli grymt kul för det är fan det bästa jag vet och hade varit så jävla grymt om Kvarnsveden gick upp i Allsvenskan!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback