hejsan

Hade en trevlig kväll igår med annika, adam och tjulle. Först blev det pizza sen gick vi på ica och köpte tårtbotten och lite ingredienser, för vi skulle göra en tårta, haha. Utseendet blev ju inte så bra, men den smakade helt okej det är väl det som är det viktigaste ;) Sen blev adam kvar ett tag och annika drog väl inte hem förrän vid ett, då var man rätt trött! Men kul hade vi i alla fall, speciellt på facebook ;)

Nu sitter jag på tåget på väg hem till älvdalen igen, ska nog sova hos farmor i natt och hoppas på att jag blir frisk! Orkar inte vara lite små förkyld och ont i halsen hela tiden.. Sen hoppas jag på att få träffa min älskling lite också, saknar han! <3

passade på att prova lite glasses medan vi väntade på bussen..




annika provade tjulles skor, strl 47, haha


TÅRTAN!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback