hemma

Det blir nog ingen skola för mig ändå, orkar verkligen inte.. Huvudvärk och ont i halsen, feber kanske jag också har och så har man ju så klart ingen alvedon hemma, bara panodil, men det kanske duger det med?

Känns som jag skulle behövt åka till doktorn och se vad det är för fel på mig, men dom hittar ju aldrig någonting. Hatar verkligen min hals, och min näsa också, men halsen är nog värst.

Och att man har jätte mycket skolan känns ju inte heller så bra, skönt att man inte har missat så mycket idag och igår i alla fall men har typ prov/test torsdag och fredag vilket jag inte ser framemot och en fet miljörapport som ska lämnas in om två veckor, kanske dags att börja nu när man ändå inte gör någonting, men man måste ju orka också och är väl just det som jag inte gör..

Nej nu har jag gnällt klart, kanske ska gå över till annika så kan vi sjuka oss lite tillsammans :)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback